Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.agrocentar-volodja.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.agrocentar-volodja.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od šest meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu AGROCENTAR VOLODJA Janošikova 135 26000 Pančevo, Srbija
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, AGROCENTAR VOLODJA je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.